Funportal – ghidul tau zilnic

Jennifer Lopez in Japonia

Posted on: Martie 31, 2009


1

Jennifer Lopez a sosit in Tokyo pentru a prezenta o noua colectie de genti de la Samantha Thavasa. Arata fermecator şi era plina de viata, cu zambet pe buze raspundea la intrebari care nu aveau legatura cu gentile. Jurnalistii o torturau cu intrebari despre familia ei, şi jLo a spus ca ar vrea sa o mareasca.

"Mark ma intreaba: "Ce ne asteapta?" Şi eu i-am raspuns: "Ei, lasa-ma sa lucrez un pic, sa scot cateva melodii… cel puţin o melodie sau film, macar ceva! "Am nevoie sa imi recuperez puterile. Dar eu foarte mult doresc sa am mai multi copii. Nu stiu cum va fi soarta, dar as dori sa devin mamica din nou!"

Ei bine, sa ii uram succes in aceasta!

2

J. Lo a ajuns la butic3 4

 Jenifer pozeaza la fotografi5 6

7 8

 Asculta atent9

 Au rugat-o sa isi arate verigheta10

 Zambete amuzante11

Jenifer isi imbratiseaza fanele

Lasă un răspuns

Categorii

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arhive

wordpress visitor

LINKS:
Zifun.ro
